igår

åh gud jag orkar inte. jag vill massa saker men jag orkar inte. för trött. Och jag lyssnar på sorgliga låtar, kommer börja gråta snart, asså Alla låtar jag lyssnar på just nu har pianospel i bakrunder, och det är inte direkt dur.
Alla sa så himla ineligenta saker igår, synd att man inte kommer ihåg allt. Och varför är jag så trött på kvällarna, jag kan knappt vara uppe till tolv, jag är alltid den som somnar först, emhmmja. Och jag fick veta massa, asså jag visste inte! åh choklad, jag har ont i tre tänder, hålen har saäkert blivit större. inte konstigt eftersom jag småäter så mycket. Te, det var extrapris så ett paket kostade fem kronor, så nu har jag, citrongrönt, roiboos, earl grey, och rabarber grädd tror jag te. Ska ta med allt till skolan och så ska jag nog köpa activayoughurtar att ha i Vårt kylskåp ^^
Imorgon ska jag plugga, börja skriva på repotaget som ska vara klart i ÖVermorgon! ? ska städa och diska och plugga på alla andra läxor vi har... Jag vill inte vakna imorgon, jag tänker sovamig igenom de kommande två åren!

som jag och k kom på igår , "vi håller på att dö, det är vad som händer, vi kommer att dö!" och ingen är tjock eller dum, alla är ju så snygga och grymt trevliga. bara lite blinda.




Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0