oviktigt

Måste bara få skriva av mig lite! jag är mycket mycket irriterad på mina grannar just nu, GAAAh!

1. De släpper ut sina hundar på gården ch rastar dem! Hallå flyttade ni bara hit för att ni skulle slippa att gå ut med hundarna eller vad?! I vintras när det var mycket snö ute kunde man se alla ställena de hade kissat på, visst en av dem var en valp men jag tror inte bara det berdde på det. På sommaren kmmer jag gå barafota och det är ju inte så fräscht!

2. De blir jättesura och skriker på oss när man går med skor i lägenheten på morgnen. Det finns faktiskt dem som har ett jobb och behöver gå tidigt ...!

3
. Sagas katt lucia vågar inte längre gå ut pga att det går hundar på gården, de är elaka mot henne!

4. När jag spelar piano hör jag hur de börjar prata med upprörda röster ch det känns alltid som om de ska plinga p¨å och säga till att jag ska sluta.

De kanske egentligen är jättesnälla människor, vad vet jag? Men de borde faktiskt ta lite hänsyn till lucia...

Stör mig på att mitt o är jättetrögt, jag typ tycker på det men det syns inte så jag måste trycka jättehårt:(


Jaja hej så stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0