Hejjsi!

Jappsi idagsi harsi jagsi varitsi medsi Johannsi. Det var kul, vi satt och pratade, drack kaffe och åt kaffebollar =) Sedan såg v på De twå Tornen som jag inte sett på jättlänge och vi kom på att de borde haft elstängsel runt deras borg, fatta hur mycket tid och liv de skulle sparat på det! :o Dessutom borde de placera ut handgranater runt om så att när uruk-haierna går där så sprängs de i luften, asså DAAAH vad de är osmarta. Dagensdåliga skämt: När Gollum gått i terapi i några år berättade han för Frodo att " jag har varit skitsofren men nu mår vi bra".


Såå fint väder var det idag! Känns verkligen som att våren kommit, eller iallafall som att den är påväg... Jag vill ha en kavaj. Till den ska jag köpa fina skor och ha min HP väska ^^

 



OCH jag älskar Topshop, denna bild gjorde jag i januari och de flesta kläderna finns inte kvar eller så har jag ändrat mig och gillar dem inte längre, men endå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0