Gaaaah!

Att blogga är inte riktigt min grej känner jag, men det är endå ingen som läser så jag behöver inte bry mig :D Jag är inte en sån tönt som tror att man ska bli nästa " kissie" eller nåt , finns så himla många sånna bloggar och jag fattar inte vad de har för verklighetsuppfattning hahha. Iallafall jag har grymt mycket stockholmsabstinens, sitter och kollar på google-earth efter min farmors hus, jag har liv ^^ Men om lite mindre än 24 timmar så sitter jag nog där tittar på huset IRL, HAhah.
 Idag var jag så stan med Kajsis ovh Ella först också, vi var typ bara på topshop i en och en halv timme (vilket är lite för att vara oss) men jag hittade typ inget :/ Sedan gick vi till Espresso HOuse, satt där i typ fyra timmar och pratade om att prata om känslor, och kajsas nya hus :)


Stockholm here I come!


Kajsis :D :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0