En sån trevlig dag!

Idag är jag glad :) Jag vet inte riktigt varför för det har inte direkt hänt något speciellt...Det är väl en blandning av en massa saker typ. Först och främst är det mycket ljusare och våren ÄR på väg, jag hittade vårensförsta knopp idag och några fåglar kanske ska flytta in i holkarna på gården. Sen så har det varit ganska trevligt i skolan, med andra ord så var lektionerna okej, efter skolan fikade jag med johanna och spelade piano. Det gick faktiskt förvånandsvärt bra! Har pianouppspelning på fredag och jag är inte alls nervös, inte för att det kommer mycket folk eller så men endå. Dessutom finns det en (nästan) hel påsen innehållande Riesen som bara väntar på att jag ska äta upp den, kanske samtidigt som svenska holywoodfruar som börjar om två min :D

ÅH vad glad jag är, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0