piiiiiiiiiiip

Åååååå guud vad jag är trött!! Jag blir så himla trött av, och på, den här vintern!!! Jag känner att jag har så mycket intressant att skriva ... Iallafall nu piiper det i mitt vänstra öra, det är det örat jag har en hörlur i :) fast jaglyssnar inte på pipmusik eller så jag lyssnar på vanlig musik, och jag lyssnar jättelågt! Mina öron är typ jättekänsliga idag, om jag lyssnar på hög musik så känns det läskigt i mina öron.
Nu har jag ett problem. Jag ska göra en produkt tills imorgon och jag vet inte vad jag ska göra alls.
Jag måste sluta lyssna på musik nu för det piper fortfarande i mina öron, kan man få tinitus så lätt?
Nej det tror jag inte. Piiiiiiiiiiip :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0