HEJ.

Jag fattar inte en sak. Varför blir det bra när man inte vill det och varför blir det dåligt när man vill at det ska bli bra? O.o Anstränger jag mig så blir jag närstan alltid missnöjd men omm jag bara struntar i allt och skiter i resultatet så tycker jag att det blir OK. Nu lyssnar jag på The arrivial of baby Harry och saknar harrypotter första filmen (och boken) sååå mycket!! Måste se den snart men orkar inte göra det ikväll :) Igår gick jag och lade mig klockan nio (!!!!) och sov vid den här tiden, kan inte fatta att jag var så trött.

Iallafall det bästa som har hänt mig idag är att jag återupptäckte Elastic Bush och då blev jag glad. han är rolig.

http://www.spela.ws/spel/Humorspel/Elastic+Bush.html

hej då


Kommentarer
Postat av: Gretson

Hej smetich!

Bara för att jag håller med dig om allt i det där inlägget och för att du ska bli modell

Puss!

2010-02-12 @ 10:19:38
URL: http://www.partyonawednesday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0